آذرفر، امیر
طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]
آریانی قیزقاپان، ابراهیم
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]
استبرقی، مهدیه
بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجانهای مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]
اکبری، احمد
طراحی الگوی آموزش مهارتمحور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]
ب
بارخدا، سید جمال
توانمندسازی تدریس معلمان در سایهی سبک رهبری حمایتی مدیران با نقش میانجی تسهیلگری شغلی [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 6-29]
برزگر بفروئی، کاظم
بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجانهای مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]
بنیسی، پریناز
طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]
پ
پیری زمانه، مسلم
شناسایی و اولویتبندی مؤلفهها و شاخصهای نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]
پناهی، غلامحسن
رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]
ت
تیمور نژاد، کاوه
تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیشدستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]
ج
جاویدپور، مرتضی
مدلیابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]
چ
چرابین، مسلم
تحلیل و واکاوی ویژگیهای مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]
چرابین، مسلم
طراحی الگوی آموزش مهارتمحور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]
ح
حقگذار، سنور
توانمندسازی تدریس معلمان در سایهی سبک رهبری حمایتی مدیران با نقش میانجی تسهیلگری شغلی [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 6-29]
حکیم، امین
تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی بهصورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]
خ
خالق خواه، علی
مدلیابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]
خسروی راد، عاطفه
طراحی الگوی آموزش مهارتمحور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]
زاهد بابلان، عادل
مدلیابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]
ش
شاکری، محسن
بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجانهای مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]
شکوفی مقیمان، امیرحسین
طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]
شهبازی، سحر
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]
ص
صالحی عمران، ابراهیم
مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاههای ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]
صفری، حسین
طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]
طاهری، مرتضی
طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]
ع
عباسپور، عباس
طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]
عباس پور، عباس
شناسایی و اولویتبندی مؤلفهها و شاخصهای نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]
عبداللهی، حسین
طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]
عسگری، لاله
تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی بهصورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]
عسگری، لاله
طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]
عطاطلب، فاطمه
بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]
عین خواه، فرناز
مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاههای ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]
قاسمی، هادی
تحلیل و واکاوی ویژگیهای مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]
قاسمی راد، مرضیه
طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]
قنبری چشمه کمره، فاطمه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]
ک
کاظمی، سجاد
رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]
کاظمی، سلیم
مدلیابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]
کاملی، محمد جواد
تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیشدستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]
کریمی، محمد
تحلیل و واکاوی ویژگیهای مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]
کریمی، مخحمد
طراحی الگوی آموزش مهارتمحور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]
هاشمی، سید علیرضا
بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجانهای مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]
ی
یزدانی، فریدون
نقش ادراک از رهبری اخلاقی مدیران در انگیزش و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 58-78]