آ

  • آذرفر، امیر طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]

  • آریانی قیزقاپان، ابراهیم بررسی ویژگی‏ های روان‌سنجی پرسشنامه‏ بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]

ا

  • ابوالی، فاطمه راهکارهای تسهیل‌کنندۀ فعالیت‌ در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]

  • استبرقی، مهدیه بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی‏ های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجان‏های مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]

  • اکبری، احمد طراحی الگوی آموزش مهارت‌محور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]

ب

  • بارخدا، سید جمال توانمندسازی تدریس معلمان در سایه‌ی سبک رهبری حمایتی مدیران با نقش میانجی تسهیل‌گری شغلی [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 6-29]

  • برزگر بفروئی، کاظم بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی‏ های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجان‏های مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]

  • بنیسی، پریناز طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]

پ

  • پیری زمانه، مسلم شناسایی و اولویت‏بندی مؤلفه‏ها و شاخص‏های نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]

  • پناهی، غلامحسن رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ‏ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]

ت

  • تیمور نژاد، کاوه تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیش‌دستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]

ج

  • جاویدپور، مرتضی مدل‌یابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]

چ

  • چرابین، مسلم تحلیل و واکاوی ویژگی‌های مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]

  • چرابین، مسلم طراحی الگوی آموزش مهارت‌محور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]

ح

  • حقگذار، سنور توانمندسازی تدریس معلمان در سایه‌ی سبک رهبری حمایتی مدیران با نقش میانجی تسهیل‌گری شغلی [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 6-29]

  • حکیم، امین تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی به‏صورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]

خ

  • خالق خواه، علی مدل‌یابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]

  • خالوندی، فاطمه راهکارهای تسهیل‌کنندۀ فعالیت‌ در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]

  • خسروی راد، عاطفه طراحی الگوی آموزش مهارت‌محور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]

  • خورسندی، علی تحلیل انتقادی سیاست‌های توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]

د

  • دلاور، علی تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]

ر

  • رحیمی، زینب مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]

  • رحیمیان، حمید شناسایی و اولویت‏بندی مؤلفه‏ها و شاخص‏های نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]

  • رحیمیان، حمید طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]

  • رسته مقدم، آرش درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]

  • رضوی، سیدعباس مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]

  • رضوی، سید عباس طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]

  • زاهد بابلان، عادل مدل‌یابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]

ش

  • شاکری، محسن بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی‏ های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجان‏های مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]

  • شکوفی مقیمان، امیرحسین طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]

  • شهبازی، سحر بررسی ویژگی‏ های روان‌سنجی پرسشنامه‏ بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]

ص

  • صالحی عمران، ابراهیم مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌های ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]

  • صفری، حسین طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]

ط

  • طالبی، اکرم تحلیل انتقادی سیاست‌های توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]

  • طاهری، مرتضی طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]

ع

  • عباسپور، عباس طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]

  • عباس پور، عباس شناسایی و اولویت‏بندی مؤلفه‏ها و شاخص‏های نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]

  • عبداللهی، حسین طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]

  • عسگری، لاله تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی به‏صورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]

  • عسگری، لاله طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]

  • عطاطلب، فاطمه بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]

  • عین خواه، فرناز مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌های ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]

غ

  • غیاثی، سعید تحلیل انتقادی سیاست‌های توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]

  • غفاری مجلج، محمد نقش عوامل فردی و زمینه‌ای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]

ف

  • فائزی رازی، فرشاد اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]

  • فائض، علی اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]

  • فرضعلی وند، شیوا طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]

  • فطرت، علی مؤلفه‌های ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 136-159]

  • فلاحی، مریم تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]

ق

  • قاسمی، هادی تحلیل و واکاوی ویژگی‌های مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]

  • قاسمی راد، مرضیه طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]

  • قنبری چشمه کمره، فاطمه بررسی ویژگی‏ های روان‌سنجی پرسشنامه‏ بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]

ک

  • کاظمی، سجاد رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ‏ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]

  • کاظمی، سلیم مدل‌یابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]

  • کاملی، محمد جواد تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیش‌دستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]

  • کریمی، محمد تحلیل و واکاوی ویژگی‌های مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]

  • کریمی، مخحمد طراحی الگوی آموزش مهارت‌محور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]

م

  • محمودی خالدی، مجید اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]

  • مرادخواه، سیروس توانمندسازی تدریس معلمان در سایه‌ی سبک رهبری حمایتی مدیران با نقش میانجی تسهیل‌گری شغلی [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 6-29]

  • مصلح، مریم طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]

  • معروفی، رضا تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیش‌دستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]

  • معقول، علی تحلیل و واکاوی ویژگی‌های مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]

  • معینی کیا، مهدی مدل‌یابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]

  • مقامی، حمید رضا تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]

  • مهرعلیزاده، یداله طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]

  • مهرعلیزاده، یداله مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]

ن

  • نیاکان، لیلی بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]

  • نصیری ولیک بنی، فخرالسادات راهکارهای تسهیل‌کنندۀ فعالیت‌ در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]

  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]

و

  • وکیل الرعایا، یونس اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]

ه

  • هاشمی، سید علیرضا بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی‏ های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجان‏های مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]

ی

  • یزدانی، فریدون نقش ادراک از رهبری اخلاقی مدیران در انگیزش و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 58-78]

login